.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رستگاری ملت ایران در گرو مقاومت است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: رستگاری ملت ایران در گروه مقاومت در قابل ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش شمال نیوز:آیت الله سید رحیم توکل  اظهار داشت: گذر زمان این حقیقت را به اثبات می‌رساند که همه چیز این جهان فانی است مگر آنچه که خود را با خالق و رضای او پیوند بزند؛ بدین جهت است که شهداء زنده‌اند و نزد پروردگار عالمیان روزی‌مند هستند.

وی افزود: سال 95 با همه فرود و فرازهایش سپری شد و این درس را برای آغاز سال 96 به‌جا گذارد که رستگاری ملت ایران در گرو مقاومت در قبال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق آرمان شهداء در صیانت از عدالت، استکبارستیزی، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و پیروی عاشقانه و عارفانه از ولایت فقیه است.

وی گفت: سال 96، که توفیق آغاز و انجام خود را با نام نامی اول مظلومه هستی، حضرت زهرای مرضیه(س) پیوند داده، در پناه اسلامِ اهل بیتی امید دارد تا بتواند سالی مشحون از رحمت و نعمت در گشایش همه گره‌های موجود و تامین زندگی فارغ از دغدغه‌های مخل رشد اخلاقی و معنوی را برای همه مسلمانان بویژه ملت بزرگ ایران و مردم ولایی مازندران رقم بزند.

آیت الله توکل با تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و آغاز سال 1396، بهترین تقدیرات الهی برای تحول احوال امت اسلامی بر محور احسن‌الحال  را از خداوند رحمان رحیم مسئلت کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.